söndag 7 oktober 2007

En Stockholmstur

Hektiska dagar…

…har det varit för en sådan som jag. Har inte hunnit skriva på några dagar då jag har jobbat ända in till småtimmarna. Det är mycket på jobbet just nu men det är roligt att allting går framåt.

Idag i bilen på väg upp till Stockholm så bestämde jag mig för att bli miljonär, och det snart! Vill inte hålla på att harva längre och slita utan nu är det dags att se till att börja njuta av livet. Så nu har jag bestämt mig, miljonär nästa! Så nu gäller det att sälja på som bara den...

Sitter nu på ett hotellrum i Stockholm. Åkte tidigt hemifrån och var trött redan innan jag åkte. Min mamma fyllde nämligen 75 år och det var kalas dagen innan.

Besökte 2 stormarknadshus på vägen upp, där jag har mina ställ. Imorgon skall jag besöka 5 hus till häruppe i huvudstaden och sedan åker jag direkt ner till Göteborg på kvällen. Blir en lång dag imorgon också.

Mina varor har sålt jättebra här det lilla jag har sett och det är en otrolig njutning att se att sina egna varor snurrar. Håll nu tummarna att det har gått lika på de andra varuhusen som jag kommer besöka imorgon.

Nej, nu måste jag hoppa i säng. En trött företagare har gjort sitt idag!