lördag 22 september 2007

Här är jag!

Har nu startat min blogg. Vill dela med mig av mitt liv och mina erfarenheter och hoppas att många skall tycka om att läsa det jag skriver och att jag kanske kan ge många människor inspiration. Har haft ett otroligt intressant och innehållsrikt liv och det är först nu som jag kan se en ljusning och att jag äntligen kan börja njuta efter allt jobb. Med jobb menar jag det arbete man har som egen företagare, som mamma, som sambo, som hundägare, som hästägare, som husägare.... Listan kan göras lång.



Hemligheten bakom att lyckas är att man tänker rätt. Att man hela tiden tänker på det man vill ha och inte på det man inte vill ha. Jag kommer att återkomma hela tiden med detta då det är otroligt fascinerande, men ibland lite skrämmande, hur man själv styr sitt eget liv.



Jag har en otrolig historia bakom mig. Skulle jag skriva den utan omskrivningar skulle de flesta människor skaka på huvudet och säga "det där kan inte vara sant", men det är det. Jag har gått igenom så mycket i mitt 42-åriga liv och idag när allt är på väg åt rätt håll tittar jag tillbaka på det som jag har gått igenom och tänker att det är ju just detta som format mig till den jag är. Det vill jag att alla skall göra. Man skall aldrig ångra något man gjort, man skall bara ångra det man inte gjort!



Följ med mig på min resa i mitt spännande liv!